toukokuuta 07, 2013

Twinkle, Twinkle, Little Star

Viikko alkoi suotuisien tähtien alla tai pitäisikö sanoa, että näin tähtiä kaikkialla.

Sovittelin kaulaani  Becksöndergaardin tähtihuivia ja olin entistä vakuuttuneempi, että hyvä ostos Kartanon kevätpäivästä. Ihanan muhkea ja riittävän suuri minulle. Sytyin näille tähtikuoseille todella hitaasti eli pitkään mieti, että onko ylipäätänsä ollenkaan minun juttuni? Yleensä lähden heti mukaan tai sitten hylkään jutun joten poikkeuksellista kypsyttelyä minulta tämän tähtihuivin suhteen :)




Muistin, että minulla on hopeinen amulettirannekorua, jonka olen saanut lahjaksi ja siinäkin on tähti!


Pakko tunnustaa, että maanantai aamuna bongasin Hesarista nämä tähtiballerinat eli kun ostaa itselleen yhden tähtikuosin omistaa kohta kokonaisen tähdistön :) Tamariksen ballerinat olivat uudessa Citycenterin Anttilassa tarjouksessa ja mallit niin ihania, että ostin kahdet parit kun hinta vain avajaisten kunniaksi 20€ pari! Toinen pari toki eri kuosilla.




Pienen pieniä tähtiä vähän lohenpunaiseen vivahtavalla pohjalla. Kuvat eivät tee värille ihan oikeutta. Tänä keväänä on tällaisia jännän tohvelimaisia ballerinoja hieman suipolla kärjellä, joissa on edessä jännä iltti. Sopii siis hyvin minunkin pitkille varpaille.

Sekä ballerinat että huivi sopivat yhteen tämän vähän värikkäämmän kevätlaukkuni kanssa. Kiva yhdistelmä tummaa lohenpunaista ja beigeä. Riittävän suuri ja sisällä lokeroita kaikelle meidän naisten käsilaukussa kulkevalle tavaralle. Ja ihana kuvioitu vuorikangas! Laukku ostettu Serpentiinistä ihan ex tempore ohikulkumatkalla....mutta hyvä heräteostos.





Maanantai päättyi tähän Uniklubin kappaleeseen, joka soi SuomiPopilta kun ajelin kotiinpäin töistä

Näiden tähtien alla sua
odottamalla
mä kuluvan aikaan uskoen,
että rakkaus on laava,
joka kuljettaa.
Saa kylmän raudan
hehkumaan,
näiden tähtien alla.
Puss!
 

4 kommenttia:

  1. Oi, tuo rannekoru on kyllä super-suloinen!

    VastaaPoista
  2. Kiva rannekoru.

    Tähtihuumaan lähdin eilen mukaan, kun ostin Dellystä tähtilompakon. Olen pitkään etsinyt ns. kakkoslompakkoa, vähän pienempää kuin arkisin käyttämäni. Olen katsellut lompakkoa ikkunassa jo pari kertaa, jätin kuitenkin mahdollisuuden löytää Tukholmasta jonkin toisen vaihtoedon (ei löytynyt), joten eilen viimein marssin Dellyyn viisi vaille kuusi ja hankin lompakon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hopearannekorussa on tähden lisäksi puolikuu, täysikuu ja sydän.

      Hyvä hyvä, että joku toinenkin on ihan tähtien lumoissa :D

      Poista