heinäkuuta 19, 2019

Souda kesänainen souda - on loma näkyvissä!


"Sormi toimiston pöytää napsuttaa
Kimalainen ikkunaan koputtaa
Pitäs loppuun tää exceli ruuvailla
Mut mun mieli on jo ihan muualla
Lämmin päivä mua landelle hoputtaa

Souda kesänainen souda!
Möksä näkyvissä
Souda kesänainen souda!
Huutaa tähystäjä
Ohoo! Ohoo!
Souda kesänainen souda!
On loma näkyvissä"


Asiat on nyt kuulkaas sillä mallilla, että kohta tämä tyttö sulkee tietokoneen ja toimiston oven. Pitää jaksaa vielä pinnistellä muutama juttu valmiiksi. Ja sen jälkeen olen NIIN lomalla seuraavat kolme viikkoa. Olen odottanut tätä hetkeä koko viikon. Korviin on kantautunut varmaan kymmeniä kertoja Jukkapojan Souda kesämies feat. Elastinen kesäbiisi. Olen laulaa hoilottanut mukana päästäkseni kesäloma fiilikseen. Pakko myöntää, että hyvin tarttuva kesäbiisi onkin!



Jouduin kaivamaan esille vanhan soutelukuvan vuodelta 2014 kun uudempaa venekuvaa ei löytynyt. Karjalohjan lainella tässä liplatellaan ihanassa heinäkuissa iltapäivässä. Vesi oli leppoisan lämmintä ja kuikka huuteli järven vastarannalla. Nenässä tuoksui ihana kesä! Kesälomalla olin tämän kuvan ottohetkellä ja iloinen virne kasvoilla. Kesä ja loma on kyllä ihmisen parasta aikaa!



"Kun jaksan viel hetken niin helpottaa
Täältä mä soudan
Täältä mä tuun
Saa jäädä tää jäätävä läppäri-blues
Ja viimeistään laiturin nokassa ongella
Haihtuu mun jokanen ongelma"



Kesälomalla on tiedossa kaiken näköisiä kivoja juttuja. Kannattaa pystyä kuulolla täällä blogissa ja totta kai myös Marjon matkassa Instagrammin puolella niin näette missä tämä Kesänainen viipottaa seuraavan kolmen viikon aikana. Minua ei haittaa sataako tai paistaako lomani aikana. Ajattelen, että kesäloma sää on asennekysymys ja sadepäivänä voi tehdä kivoja juttuja sisätiloissa. Pääasia on se, että voi tehdä juuri niitä asioita mitä haluaa, nukkua silloin kun huvittaa ja nauttia lomasta!

   Ihan kohta olen siis K E S Ä L O M A L L A ♥   



12 kommenttia:

  1. Ihanaa kesälomaa sinulle,Marjo ❤️ Sinulla on asenne kohdallaan. Kesäloma ei ole ilmoista kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Krisse ♥ Kesälomalla on ihan turha murehtia säätä, johon emme voi mitenkään vaikuttaa.
      Kesälomalla nautitaan oli sitten poutaa ja rakeita. Kivaa päivää ja tsemppiä työhön!

      Poista
  2. Ihania kuvia, osaat kyllä ottaa upeita kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Melissa ♥ Kesällä riittää valoa kuvata ja lukemattomia
      aiheita ympärillä kuvattavaksi.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Hauskaa lomaa myös sinne Koh Samuille ja Sepolle rapsuja ♥

      Poista
  4. Ihanaa kesälomaa <3 Itse olen jo tämän viikon lomaillut, niitä kesäsäitä vielä tänne kaipailisin :D

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Outi ihanuus ♥ ihanaa lomanjatkoa myös sinulle!

      Poista
  6. Ihanaa kesälomaa! Nyt on ainakin kesäkelitkin taas kohdillaan :)

    VastaaPoista